تینا
تینا
نوشته شده در تاريخ جمعه 9 فروردين 1388برچسب:, توسط تینا |

سلام بچه ها لطفا صادقانه نظر بذاریدا



نظرات شما عزیزان:

anile
ساعت2:58---25 تير 1392
ببخشیدا صادقانه میگم اولش که همش فتو شاپه بعدشم من خیلی خوشگلترم عزیزم غیر عادی هستی

هستی
ساعت16:36---20 تير 1392
رنگ چشات مال خودته؟طوسیه؟

هستی
ساعت14:09---20 تير 1392
عکس جدید نمیزارینهااااااا......خیلی خوشگلی فقط رنگ چشای خودت طوسیه یا نه؟تیره

یونس
ساعت7:29---22 فروردين 1392
____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
__▒▓████████▓▓▒▒▒
__▓██████████▓▓▓▒▒______ ______▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_ _______▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒


مبین
ساعت18:56---15 فروردين 1392
سلام وبلاگت خیلی خوبه ولی من یه سایت میشناسم که میتونی اونجا ثبت نام کنی و از بازدید های وبلاگت کسب درامد کنی من ادرس سایت برات میذارم برو اونجا ثبت نام کن و یه درامدی هم کسب کن دیگه اختیار با خودت من آدرس سایت برات میذارم موفق باشی
http://www.parspa.com/?q=regnuser&moref=qasemmobin


مستانه
ساعت21:51---13 فروردين 1392
لینکیدمت من بلینک....راستی فتوشاپایی که گذاشتی عالی بود!پاسخ:ok azizam milinkamet

یونس
ساعت20:37---12 فروردين 1392
منون که اومدی

راستی قالب جدیدت مبارک
پاسخ:مرسی عزیزم


سامان
ساعت17:41---12 فروردين 1392
عکسهات آدمودیوونه میکنه.دوست دارم باهم دوست بشیم.چه کاربایدبکنم؟
پاسخ:دوست پسر دارم من سامان جان


آرش
ساعت13:18---12 فروردين 1392
عزیزم خیلی خوشگلی.واقعااززیبایی چیزی کم نداری.حالاکه شمااینقدرخوش سلیقه ایدمیشه کمکم کنید؟آخه نمیدونم واسه تولد دوست دخترم چی براش بخرم.منتظرجوابتم.
پاسخ:عزیزم به نظر من بهترین هدیه وفاداریه و تکپریه.ولی اگه بخوای کادو بخری من که عاشق گل رز و عروسک و بدلیجاتم نمیدونم دوس دخترت چی دوس داشته باشه


آرش
ساعت13:18---12 فروردين 1392
عزیزم خیلی خوشگلی.واقعااززیبایی چیزی کم نداری.حالاکه شمااینقدرخوش سلیقه ایدمیشه کمکم کنید؟آخه نمیدونم واسه تول دوست دخترم چی براش بخرم.منتظرجوابتم.

مستانه
ساعت13:37---11 فروردين 1392
به منم سر بزن خوشگله


راستی میشه ادرس فیسبوکتو بدی لطفا!؟
پاسخ:ba aziya davam shod sare face book nazasht onja ozv sham . vali ta yeki 2hafte dg razish mikonam ozv sham axamo bezaram.adresamo midam behet azizam
پاسخ:manzuram baziya buda na aziya:P


ليدا
ساعت15:39---10 فروردين 1392
عزيزم خيلي خوشگلي

راستي اگه ميشه عكساتو واسم ايميل كن مرسي-ليدا- تهران-گيشا
پاسخ:merc golam.ok vaght kardam chanta email mikonam barat


مهدی
ساعت2:34---10 فروردين 1392
دوست خوبم سلام

دوست دارید درآمد عالی داشته باشید؟؟؟

با عضویت در سیستم پارس پا می تونید از تک تک بازدید کننده های وبلاگتون درآمد داشته باشید.

به محض گذاشتن کد سیستم پارس پا در وبلاگتان می توانید کسب درآمدتان را شروع کنید .

برای اطلاعات بیشتر روی لینک وبسایت کلیک کنید


مهران
ساعت1:02---10 فروردين 1392
عجب دافی هستی طوله دیوونت شدم

یک بنده خدایی
ساعت0:41---10 فروردين 1392
خب عزیزم ظاهر یک چیزی که سلیقه ایه حالا نمی

چند سالت هست حالا شما؟دونم اما شاید سلیقه ها فرق داشته باشه اگه خودتی ...که مطمئنم بینی تو عمل کردی نه ؟
پاسخ:na golam amal nakardam


رضا
ساعت1:23---9 فروردين 1392
حالا که صادقانه میخوایین باشه اولا که اگه عکس خودتون باشه خیلی خوشکلین دوما ادم فقط از رو صورت نمیتونه نظر بده باید قیافتونو دید و سوما نه سومانشو نمیگم تا بعد!
پاسخ:mamnonam


amir
ساعت0:30---9 فروردين 1392
kheyliiiiiiiii naaaaaziiiiiiiii jigareeeeeeeetoooپاسخ:mec azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: