تینا
تینا
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط تینا |



نظرات شما عزیزان:

Sherlock
ساعت18:59---15 فروردين 1392
سلام ... وبلاگ قشنگی داری ....

من هم یک وبلاگ دارم اگه قابل دونستی به وبلاگ من هم سری بزن ....

اگه دوست داشتی می تونیم تبادل لینک کنیم ....


بهاره
ساعت15:30---15 فروردين 1392
سلام.وبتون جالبه!فقط من یه پیشنهادداشتم...
اولابهتره برای گرفتن عکس ازعکاس حرفه ای استفاده کنی.ثانیاچراعکساتو تو محیط های بزرگتری مثل یوتیوب واینا نمی ذاری.ثالثا اگه میتونستی بری خارج از کشور مدل خوبی میشدی.من یه دوست دارم میتونه کمکت کنه.
پاسخ:نه عزیزم دوس دارم تو کشور خودم بمونم گلم ممنون از پیشنهادت


شاهین
ساعت21:15---14 فروردين 1392
خیلی نازی تینا دیووووووووووووووووووووونتممم

جاوید
ساعت21:14---14 فروردين 1392
خیلی نازو ملوسی مواظب باش کسی گولت نزنه عروسک

ghazal
ساعت21:08---14 فروردين 1392
slm khanom khoshgele.linkidamet toam belink




پاسخ:linkidamet azizam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: