تینا
تینا
نوشته شده در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط تینا |



نظرات شما عزیزان:

s.s
ساعت20:08---21 تير 1392
سلام دوست عزیزواااقعاوبلاگ قشنگی داری واگه همینطور پیش بره انشااله بهترم میشه//راستی ازت یه درخواست !!کوچولو!!داشتم وخیییلی ممنون میشم بپذیری لطططفابپذیر،میخواستم اگه زحمت نمیشه یه سربه وبلاگ من بزنی و برروی تبلیغ بالای صفحه کلیک کنی و بعد اگه مایل بودی تووبلاگم یه چرخی بزن تاشاید مطلب مورد علاقت رو پیدا کنی،،امیدوارم این درخواست رو از من بپذیری بازم میگم لطططفاقبول کن//باتشکر فراوان ازشما دوست گرامی

http://dehkadeh-download.lxb.ir



سعید
ساعت19:58---15 فروردين 1392
گلم یه سوال داشتم تازه رفتی کلاس فتوشاپ چون خودمونیم فتوشاپات خیلی تابلون البته از تابلو هم رد شدن قاب عکسن.
پاسخ:تو اینجوری فک کن


ولگرد وبها
ساعت23:40---14 فروردين 1392
باشه تو خوبی...مثلا میخای بگی خیلی چیـــــــزی؟

برو دافی...خودنمایی بسه.مثلا که چی؟

از تو صدبرابر خوشگل ترم هست بدون فتوشاپ ولی کارای تورو نمیکنن
پاسخ:oho!


علیرضا
ساعت0:39---11 فروردين 1392
چه نگاه خیره کننده ای داری دختر!
محوت شدم


الناز
ساعت15:38---10 فروردين 1392
خوشگلی ولی زیاد مغرور نشو به خودت
پاسخ: من مگه مغرور شدم خانومی!!


مهران
ساعت15:37---10 فروردين 1392
قربون خدا برم ببین چی آفریده...


زدی رو دست هرچی خوشگله تو دنیاپاسخ:مرسی عزیزم


مهران
ساعت15:37---10 فروردين 1392
قربون خدا برم ببین چی آفریده...
زدی رو دست هرچی خوشگله تو دنیا


شاهین
ساعت15:35---10 فروردين 1392
خیلی جیگری تینا جوووون

با من ازدواج میکنی؟ به خدا خوشبتت میکنم


پاسخ:هوم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: