تینا
تینا
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, توسط تینا |



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت18:13---23 فروردين 1392
عکسهای جدید نداری بذاری جوجو

آرش
ساعت1:04---13 فروردين 1392
تروخداببخشید،امروز کلی وقتتونو گرفتم.میخواستم بپرسم توچه موقعیتی وچجوری بایدپیشنهادازدواجو بهش بدم؟چجوری پاپیش بذارم؟
پاسخ:تو همون روز تولدش بهش بگو دوس دارم مال خودم شی.بهش بگو با من ازدواج میکنی؟ اینجوری تکلیف عشقت روشن میشه


آرش
ساعت21:10---12 فروردين 1392
سلام.ببخشیدمن یه سؤال دیگه داشتم میخواستم راهنمایی ام کنید.راستش من دوست دخترمو خیلی دوست دارم،میخواستم بدونم بدمیشه اگه روزتولدش پیشنهادسکس بهش بدم.بعدشم چه جوری سرحرفوبازکنم؟ توروخداراهنمایی ام کنید.
پاسخ:آره خیلی بد میشه اصلا همچین کاری نکن.جای پیشنهاد سکس پیشنهاد خاستگاری بده بهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: